کد خبر : 727
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 10:16
67 بازدید

افزایش پروازهای تهران- کرمانشاه و برعکس

افزایش پروازهای تهران- کرمانشاه و برعکس

رخداد غرب: مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از اضافه شدن چهار پرواز در مسیر کرمانشاه – تهران و برعکس به پروازهای هفتگی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش رخداد غرب از کرمانشاه، مجتبی بیاتی گفت: پروازهای تازه اضافه شده فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی قشم در ساعات ۱۱:۰۵ و ۱۷:۰۵ دقیقه انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد: هم اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می کنند.

بیاتی تصریح کرد: پروازهای فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس،  شیراز، ساری،  تبریز و بالعکس انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه یادآوری کرد: ان فرودگاه هم‌اکنون با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات ناوبری و دارا بودن سیستم ils (آی ال اس) به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس رسانی است، ضمن اینکه در بخش ایمنی و آتش نشانی نیز فرودگاه کرمانشاه به روزترین تجهیزات را در اختیار دارد.

وی یادآور شد: در سال گذشته چهار هزار و ٨٠۶ پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شد که طی آن ۳۷۵ هزار و ۳۳۷ مسافر جابه جا شدند.

بیاتی تصریح کرد: فرودگاه کرمانشاه از لحاظ تعداد پرواز چهار درصد و از نظر جابه‌جایی مسافر نیز ۱۱ درصد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi