کد خبر : 512
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 9:34
207 بازدید

رئیس جمهور با امام جمعه پاوه درباره وضعیت منطقه گفت‌و‌گو کرد

رئیس جمهور با امام جمعه پاوه درباره وضعیت منطقه گفت‌و‌گو کرد
رخداد غرب: رئیس جمهور در تماس تلفنی با امام جمعه پاوه، درباره مسائل مختلف بویژه وضعیت منطقه با ماموستا مُلا «قادر قادری» گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش رخداد غرب، به نقل از دفتر امام جمعه پاوه، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در تماس تلفنی که عصر یکشنبه انجام شد خطاب به امام جمعه پاوه، اظهار کرد: تجربیات جنابعالی سرمایه‌ای ارزشمند برای کارگزاران دولت است و نمایندگان عالی دولت باید از این تجربیات در مسیر خدمت به مردم بهره ببرند.

وی گفت: به دلیل مشغله فراوان مدتی بود که نتوانسته بودم با شما تماس بگیرم و امروز فرصتی فراهم شد تا جویای احوال شده و درباره مسائل روز به‌ویژه وضعیت استان‌های کرمانشاه و کردستان با شما گفت‌وگو کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه به طور مستمر از طریق دوستان جویای سلامتی شما هستم و همواره سلام خود را از طریق آنها به شما ابلاغ می‌کنم، ادامه داد: انتظار دارم جنابعالی، علما و مردم شریف منطقه مجموعه دولت را دعا کنند تا بتوانیم هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم.

رئیسی با تقدیر از مواضع ماموستا قادری در حمایت از دولت مردمی سیزدهم، تصریح کرد: از آنجا که جنابعالی را اهل خیرخواهی و دعوت به صواب می‌دانم به شما این حق را می‌دهم موارد لازم را در خصوص مسائل مختلف به استانداران ما توصیه کرده و انتظار دارم مطالبی را که در مسیر خدمت شایسته‌تر به مردم لازم می‌دانید به آنها یادآوری کنید.

امام جمعه پاوه هم در این گفت‌گوی تلفنی در پاسخ به ابراز محبت آیت‌الله رئیسی خطاب به وی، اظهار کرد: لطف همیشگی جنابعالی از طریق مسؤولان به ما منعکس می‌شود و توفیق روزافزون جنابعالی در سایه عنایات خداوند متعال آرزوی قلبی ما است.

ماموستا مُلا «قادر قادری» با اشاره به سفر ۲ روزه خود به استان کردستان، گفت: در سفری که به کردستان و به قصد دیدار با بزرگان استان انجام شد با مسؤولان، از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار دیدار داشتم و در این دیدارها ضمن یادآوری این نکته که بنده ارتباطی کاری با استان کردستان ندارم، اعلام کردم که خرسند می‌شوم بتوانم قدمی در راه کمک به موفقیت دولت جناب آقای رئیسی بردارم و حقیقتاً از موفقیت تک تک کارگزاران این دولت از بخشدار و مدیران ادارات گرفته تا فرمانداران و استاندار خوشحال خواهم شد چرا که موفقیت آنها را موفقیت آیت‌الله رئیسی می‌دانم.

وی با اشاره به دیدار خود با استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: به آقای زارعی‌کوشا عرض کردم شما جوان مخلصی هستید و بنده آمده‌ام تا از دوستان خودم در استان خواهش کنم شما را در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم یاری کنند چرا که اعتقاد دارم حمایت از استاندار کردستان، حمایت از برنامه‌های دولت و شخص رئیس جمهور محترم است.

امام جمعه پاوه خطاب به رئیس جمهور، گفت: هم در استان کرمانشاه و هم در استان کردستان و نیز در هر جای دیگر که نیاز بدانم به عنوان برادری کوچک و خدمتگزار مردم با اخلاص و متعهدانه به مجموعه دولت کمک خواهم کرد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ماموستا قادری در پاسخ به سؤال رئیس جمهور در خصوص عملکرد استاندار کردستان، با اشاره به دیدار با وی و جمعی از مسؤولان، افزود: آقای زارعی‌کوشا را انسانی مخلص یافتم؛ مدت زیادی از حضور وی در کردستان نمی‌گذرد و با توجه به مشکلات متعددی که در استان وجود دارد نیازمند همکاری نیروهای متعهد و مخلص و صدالبته حمایت دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است که از گذشته به ارث رسیده است، تصریح کرد: دولت جنابعالی در سایه الطاف الهی تا امروز دولتی عمل‌گرا بوده و شخص جنابعالی مخلصانه و صادقانه برای حل مشکلات در میدان عمل حضور پیدا کرده‌اید و امیدوارم خداوند سبحان به جنابعالی کمک کند در حل مشکلات جامعه موفق و منصور باشید.

امام جمعه پاوه در سال ۵۹ از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به درخواست اهالی پاوه به عنوان امام جمعه پاوه منصوب شد. وی از چهره‌های بارز در اهداف وحدت و اتحاد اسلامی جمهوری اسلامی در همایش ها و کنگره های داخلی و خارجی بشمار می‌رود.

وی دانشنامه دکترای خود را با درجه عالی کسب کرده و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور است.

شهرستان پاوه همواره مورد توجه بزرگان نظام بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون شخصیت‌ها و مقامات کشوری سفر به پاوه را در اولویت قرار می دهند و در سال ۹۰ مقام معظم رهبری پاوه را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi