کد خبر : 883
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 13:34
94 بازدید

راه‌اندازی پروژه چتر wifi در یازده نقطه استان کرمانشاه

راه‌اندازی پروژه چتر wifi در یازده نقطه استان کرمانشاه
رخداد غرب: سرپرست مخابرات استان کرمانشاه از راه‌اندازی پروژه چتر wifi در یازده نقطه استان خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات استان کرمانشاه گفت : چتر wifi پروژه‌ای است که با اجرایی شدن آن این امکان فراهم می‌شود که افراد در برخی نقاط استان بتوانند از اینترنت wifi خود که در منزل دارند، استفاده کنند.

وی افزود: افراد با حضور در هر نقطه‌ای که پروژه چتر WIFI در آن اجرایی شده یک پیامک دریافت کرده و سپس با روشن کردن دکمه wifi گوشی و باوارد کردن رمز wifi منزل خود می‌توانند از اینترنت استفاده کرده و هزینه آن از اینترنت wifi منزل کم می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه این طرح هم اکنون در یازده نقطه پرترافیک و اماکن گردشگری استان انجام شده تا افراد به راحتی و با قیمت ارزان بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

امیری گفت: استفاده از اینترنت wifi هزینه‌ای به مراتب کمتر از اینترنت گوشی همراه داشته و حدود یک چهارم قیمت آن است.

سرپرست مخابرات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه بلحاظ اقتصادی به نفع مردم است و اگر مردم استقبال کنند اجرای آن در سطح استان توسعه می‌یابد.

امیری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری مردم تمایل دارند از همان اینترنت تلفن همراه استفاده کرده و زحمت وصل شدن به شبکه wifi را به خود ندهند و در حال حاضر دریازده نقطه‌ای که طرح اجرایی شده استقبالی که باید را شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: البته شاید در خصوص مزایای این طرح و نقاط مورد استفاده آن آنطور که باید اطلاع رسانی نشده، اما مردم باید بدانند این طرح گام موثری در راستای دسترسی آن‌ها به اینترنت ارزان قیمت در خارج از منزل است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi