کد خبر : 702
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 9:57
101 بازدید

طرح ساماندهی کولبری در دولت بررسی می‌شود

طرح ساماندهی کولبری در دولت بررسی می‌شود

رخداد غرب: دادستان کل کشور از بررسی طرح ساماندهی کولبری در شواری عالی هماهنگی اقتصادی کشور خبرداد و گفت: باتوجه به اشکالاتی که دراین طرح بود، مقرر شد در دولت مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش رخداد غرب، دادستان کل کشور از بررسی طرح ساماندهی کولبری در شواری عالی هماهنگی اقتصادی کشور خبرداد و گفت: باتوجه به اشکالاتی که دراین طرح بود، مقرر شد در دولت مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در نشست شورای قضایی استان کرمانشاه که ظهر روز یکم خرداد برگزار شد، بااشاره به نشست اخیر شواری عالی هماهنگی اقتصادی کشور، اظهارکرد: در این نشست طرح ساماندهی کولبری مورد بررسی قرار گرفت و اشکالاتی به آن گرفته شد.

وی ادامه داد: مقرر شد تا این طرح در دولت پیگیری شود و آئین نامه ای برای آن تدوین و دوباره در شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور مطرح شود.

به گفته دادستان کل کشور، طبق اعلام رئیس جمهور در این نشست، این طرح  با اولویت در دولت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به اجرای طرح اصلاحات اقتصادی توسط دولت هم اشاره ای کرد و گفت: تاکنون تلاش زیادی برای اصلاحات اقتصادی از سوی دولت انجام شده و دست به جراحی اقتصادی کشور زده اند که برای بهبود شرایط به زمان نیاز است.  

منتظری در بخش دیگری از سخنانش امنیت را از ضروریات حیاتی برای هر جامعه ای توصیف کرد و گفت: اگر امنیت نباشد، سلامت، اقتصاد، علم، دانش و هنر داوم و بقا و رشد پیدا نمی کند و از طرفی سلامت جسمی و روحی هم در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی یادآورشد: شرایطی که داعش برای مردم منطقه بوجود آورد، ناامنی هایی که گاها در داخل کشور و یا کشورهای دیگر اتفاق می افتد، شرایط را برای رشد جامعه دچار چالش می کند.

دادستان کل کشور با تاکید براینکه در کنار امنیت، مردم به اجرای عدالت هم در جامعه نیاز دارند، اعلام کرد: عدالت تنها منحصر به عدالت قضایی نیست همانظور که امروزه در جامعه شناخته می شود، بلکه عدالت در همه چیز قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi