کد خبر : 811
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 8:28
171 بازدید

مدیرانی که در ایجاد اشتغال کم کاری کنند، کارت زرد و قرمز می گیرند

مدیرانی که در ایجاد اشتغال کم کاری کنند، کارت زرد و قرمز می گیرند

رخداد غرب: استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ایجاد اشتغال و مهار مشکل بیکاری جوانان استان باید مهمترین دغدغه و اولویت کاری مدیران باشد و هر مدیری که در این زمینه به‌صورت ویژه تلاش نکند، در مرحله اول با کارت زرد سپس با کارت قرمز جریمه و از پست مدیریتی کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش رخداد غرب؛ “بهمن امیری مقدم” روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کاری مهمتر از ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان وجود ندارد زیرا با ایجاد اشتغال بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی هم رفع خواهد شد و مدیران برای این مهم باید دغدغه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی استان بیکاری است، ادامه داد: استان کرمانشاه دارای جوانان ارزشمند و بسیار خوبی می باشد که وظیفه مدیران تلاش ویژه برای رفع مشکلات آنهاست و اگر مدیری در این امر مهم تلاش مناسبی نداشته باشد بدون تردید در مرحله اول با کارت زرد و در مرحله بعد با کارت قرمز مواجه و از پست مدیریتی کنار گذاشته خواهد شد.

مقام عالی استان بیان داشت: ایجاد اشتغال وظیفه همه ارکان ادارات از مدیر تا کارشناس و کارمند می باشد و همه برای این امر مهم باید دغدغه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم و دغدغه داشته باشیم، ادامه داد: جوانان با ایجاد شغل و کار به آینده امیدوار خواهند شد که این موضوع در راستای رفع توطئه های دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خواهد بود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان از فرمانداران استان خواست که به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند و برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیز برنامه ریزی های مناسبی کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر تسهیل در اجرای کارهای سرمایه گذاران گفت: با واگذاری کارها به سرمایه گذاران می توان طرح های مناسبی که منجر به اشتغالزایی شود، در استان اجرا کرد و مدیران وظیفه دارند که در امورات مربوط به سرمایه گذاری تسهیل گری کنند.

امیری مقدم افزود: کارها را باید به صورت انقلابی و جهادی انجام داد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: چنانچه مدیری در ایجاد اشتغال و کار، تلاش و اهتمام داشته باشد با تمامی توان از چنین مدیری حمایت خواهم کرد.

وی در پایان سخنان با تاکید بر ضرورت صدور دستور صریح و قاطع از سوی مدیران برای حل مشکلات استان گفت: دستورات مدیران برای حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گذاری نباید نامشخص و گنگ باشد بلکه باید واضح، صریح و قاطع باشد که نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد و ما به دستورات نامفهوم و کلی نیازی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi