کد خبر : 525
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 9:30
173 بازدید

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه “بحرانی” شد

هوای شهرهای مرزی کرمانشاه “بحرانی” شد

رخداد غرب: به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم اکنون از نظر آلودگی هوا در وضعیت بحران قرار دارند.

به گزارش رخداد غرب، احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان، افزود: این امر باعث شده هوای شهرستان‌های مرزی استان، امروز (۲۱ اسفند) در وضعیت بحران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایستگاه قصرشیرین با شاخص لحظه‌ای ۵۰۰ و شاخص ۲۴ ساعته ( تا هفت صبح امروز ) ۵۰۰ وضعیت بحران را نشان می‌دهد که بیانگر وضعیت قهوه‌ای و خطرناک است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب نیز دقیقا وضعیت مشابهی دارد، یادآور شد: در این شهر نیز با وضعیت بحران، قهوه‌ای و خطرناک مواجهیم.

جلیلیان با بیان اینکه در شهر اسلام آبادغرب شاخص ۲۴ ساعته (تا هفت صبح امروز ) عدد ۱۴۹ و وضعیت هشدار یا نارنجی را نشان می‌دهد، تاکید کرد: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در این شهر نیز با عدد ۵۰۰ بیانگر وضعیت بحران است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه نیز از نظر شاخص لحظه ای با عددد ۲۲۹ در وضعیت بنفش و هشدار قرار دارد، افزود:شاخص ۲۴ ساعته برای شهر کرمانشاه وضعیت استاندارد را با عدد ۷۷ نشان می‌دهد.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه از وضعیت هشدار در ایستگاه پاوه هم یاد کرد و افزود: این وضعیت هشدار بر اساس شاخص لحظه‌‍ای است، اما بر اساس شاخص ۲۴ ساعته در این ایستگاه شرایط استاندارد را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi