کد خبر : 982
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 15:05
70 بازدید

کرمانشاه بهشت گردشگری ایران است

کرمانشاه بهشت گردشگری ایران است
رخداد غرب: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصت بسیار بزرگی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه است، گفت: مردم ایران را برای دیدن زیبای‌های کرمانشاه دعوت می‌کنم.

به گزارش رخداد غرب، دکترمحمدطیب صحرایی در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، اظهار کرد: کرمانشاه بهشت گردشگری ایران است که انواع ظرفیت‌ها و فرصت‌های گردشگری را به لطف الهی در خود جای داده است.

وی ادامه داد: باید برای رونق گردشگری کرمانشاه کارهای بسیاری انجام داد تا انواع گردشگری‌های طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس، سلامت و حتی تجارت در کرمانشاه که می‌تواند ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و توجه باشد، به خوبی معرفی شود.

دکتر صحرایی تاکید کرد: باید بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود بهتر استفاده را کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازدیدش از غرفه استان کرمانشاه، افزود: مجموعه زحماتی که دوستان کشیده‌اند یک تصویر مختصر و مفید از این بهشت زیبای کرمانشاه است.

وی ضمن تشکر از دست‌اندر کاران غرفه استان کرمانشاه، گفت: باید توان و تلاش بیشتری گذاشته شود تا بهشت کرمانشاه بیشتر و بهتر دیده شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: از همه مردم ایران دعوت می‌کنم که از زیبایی‌های کرمانشاه دیدن کنند، اگر یک بار زیبایی‌های کم نظیر کرمانشاه را ببینند خود سفیران و مبلغان ما خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi