کد خبر : 533
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 12:31
188 بازدید

کودک ایلامی دیپلم افتخار جهانی کسب کرد

کودک ایلامی دیپلم افتخار جهانی کسب کرد

رخداد غرب: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت و گو با کردپرس از کسب دیپلم افتخار جهانی توسط کودک ایلامی خبر داد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از خبرگزاری کردپرس، فاطمه رستگار عنوان کرد: چیدا قربانی عضو ۹ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لومار در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا کشور فرانسه دیپلم افتخار کسب کرد.

او گفت: این رویداد بین المللی با موضوع “سیاره ی زمین امروز و …فردا؟” در سال جاری میلادی در کشور فرانسه برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۶۹ اثر از اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد.

وی ادامه داد: در این مسابقه واحد کارشناسی هنری کانون استان ایلام با همکاری و تلاش مربیان هنری و مشارکت اعضای هنرمند مراکز فرهنگی هنری کانون استان با دریافت و بررسی و کارشناسی آثار و سپس ارسال آثار برگزیده به اداره مرکزی از سوی اداره کل کانون استان جهت شرکت در این مسابقه شرکت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: این اداره کل با ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به کودکان و نوجوانان ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی ارائه می دهد که این روزها تمام فعالیت های شصت و چهارگانه آن همزمان به صورت مجازی و حضوری (با توجه به شرایط موجود و دستورالعمل ستاد ملی کرونا) انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت و چهار کتابخانه پستی و سیار روستایی در سراسر استان هر مرکز با فعالیت های مختلف در فضای مجازی و حضوری به اعضا خدمات فرهنگی ارائه می دهند. 

رستگار گفت: در فصل جاری زمستان کانون استان ایلام علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاه های عمومی، در سایت kpf ، چندین کارگاه تخصصی را به صورت بر خط و شهریه ای در حال برگزاری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هستی شنبه , ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

آفرین به این کودک پر افتخار

احمدی یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۷

تبریک میگم بسیار عالی

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi