کد خبر : 838
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 8:58
67 بازدید

هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یافت

هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یافت

رخداد غرب: ستاندار کرمانشاه با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرمانشاه، اتمام این پروژه را یکی از اولویت‌های دولت در استان دانست و گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان در ۲۳ تیرماه امسال یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش رخداد غرب به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ «بهمن امیری‌مقدم» در نشست با شهردار کرمانشاه و معاونین شهردار و شهرداران مناطق بر ضرورت وجود اولویت‌بندی‌های مناسب در پروژه‌های شهری تاکید کرد و افزود: پروژه‌هایی مانند طرح شهربازی، تعریض خیابان مدرس، جابجایی میدان بار، شهر هوشمند و قطار شهری از اولویت‌های کرمانشاه است که باید با جدیت توسط شهرداری دنبال شود.

وی ادامه داد: در سفر اخیر رئیس جمهور به کرمانشاه، موضوع اتمام پروژه قطار شهری به عنوان یک مطالبه مطرح شد و دکتر رئیسی نیز تاکید کردند این پروژه قطار شهری باید هر چه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد و اعتبار  یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به مدت ۲ سال اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل این پروژه در بانک نگهداری شده و به جریان نیفتاده که چنین رویه هایی قابل قبول نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi