کد خبر : 576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 10:28
170 بازدید

۱۲۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال کرمانشاه به ثبت رسید

۱۲۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال کرمانشاه به ثبت رسید

رخداد غرب: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۲۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال کرمانشاه تا ساعت ۸صبح چهارشنبه به ثبت رسیده است.

به گزارش رخداد غرب، هومن رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز گذشته تا ۸ صبح امروز چهارشنبه تعداد کل مصدومان حادثه چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه به ۱۲۶ نفر رسیده است.

وی با اشاره به بالا بودن تعداد مصدومان در استان کرمانشاه، افزود: یازده نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت فوری و سرپایی درمان شده‌، ۳۸ نفر به دلیل جراحات در بیمارستان‌های استان کرمانشاه برای رسیدگی بیشتر بستری شده و ۵۱ نفر تاکنون ترخیص شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از تعداد کل مصدومانی که در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده‌اند ۱۰۰ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند و ۸۱ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند و تاکنون نیز هیچ فوتی و مصدوم قطع عضوی به اورژانس کرمانشاه گزارش نشده است.

رفیعی بیان کرد: از بین ۱۲۶ نفر مصدوم ثبت شده مربوط به حادثه چهارشنبه آخر سال ۹۳ نفر مربوط به شهر کرمانشاه، سه نفر مصدوم مربوط به شهرستان پاوه، چهار نفر شهرستان جوانرود، سه نفر شهرستان سرپل ذهاب، یک نفر شهرستان روانسر، یک نفر شهرستان صحنه، پنج نفر شهرستان کنگاور، پنج نفر شهرستان اسلام آبادغرب، چهار نفر از شهرستان هرسین و چهار نفر نیز از شهرستان قصرشیرین، یک سنقر و ۲ نفر نیز مربوط به شهرستان گیلان‌غرب بوده است.

وی با اشاره به سن مصدومان حوادث چهار آخر سال در استان کرمانشاه، تاکید کرد: تا کنون کم سن ترین مصدوم در حادثه چهارشنبه سوری یک کودک چهار ساله بوده و مسن‌ترین مصدوم این حوادث ۶۲ سال سن داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi