کد خبر : 705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 8:31
121 بازدید

۲۰ قبضه کلت کمری در ثلاث باباجانی کشف شد

۲۰ قبضه کلت کمری در ثلاث باباجانی کشف شد

رخداد غرب: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و کشف ۲۰ قبضه کلت کمری در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش رخداد غرب از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه تعدادی سلاح را از آن سوی مرزها به داخل شهرستان وارد کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا ماموران پاسگاه انتظامی خانه‌شور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات منطقه شده و با حضور به موقع موفق به دستگیری یک عضو باند و کشف محموله اسلحه شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰ قبضه سلاح کلت و ۲۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف کردند.

جاویدان با اشاره به شناسایی دیگر اعضای باند، از تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد و افزود: این افراد دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی در پایان مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای برای سودجویی و یا هر انگیزه دیگری باعث ایجاد ناامنی در استان و منطقه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi