کد خبر : 1254
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 12:39
54 بازدید

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله ثلاث‌باباجانی

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله ثلاث‌باباجانی
رخداد غرب: مشاور استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با کشور عراق گفت: بر اساس مذاکره و توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از روز گذشته (سه‌شنبه ۲۶ دی ماه) دوباره آغاز شد.

به گزارش رخداد غرب، یونس امیری در جریان بازدید از بازارچه شیخ صله، عنوان کرد: تقویت اقتصاد و معیشت مرزنشینان از اولویت‌های بسیار جدی و مورد تأکید استاندار کرمانشاه است.

وی افزود: متاسفانه فعالیت کوله‌بری در بازارچه شیخ صله به علت برخی ناهماهنگی ها در ۲ طرف مرز، توسط طرف عراقی متوقف شده بود.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق عنوان کرد: با دستور استاندار کرمانشاه طی این مدت با دیدارهای مختلف با مسوولان اقلیم کردستان عراق و همچنین جلسات مختلف با فرماندار ثلاث باباجانی، مدیران پایانه، گمرک و مدیران بازارچه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر عوامل، پیگیری‌های مداوم، رایزنی‌های مستمر و نشست‌های دوطرفه متعددی برای رفع این مشکلات و موانع موجود، صورت گرفت.

امیری ادامه داد: خوشبختانه ۲ طرف نهایتا در قالب یک تفاهم نامه هفت بندی برای برقراری دوباره کولبری در بازارچه شیخ صله به توافق رسیدند.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری شیخ صله از ۲۶ دی ماه دوباره آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi