کد خبر : 1100
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 9:14
72 بازدید

اعضای جدید شورای شهر مریوان معرفی شدند

اعضای جدید شورای شهر مریوان معرفی شدند

رخداد غرب: با حکم دیوان عدالت اداری، عضویت ۵ نفر از اعضای شورای شهر مریوان باطل و نفرات علی‌البدل به عنوان جایگزین معرفی و کار خود را شروع کردند.

به گزارش رخداد غرب از کردستان، بعد از اتفاقات اخیر شهرداری و شورای شهر مریوان و حکم دیوان عدالت اداری، پنج عضو علی‌البدل شورای شهر مریوان با حضور فرماندار مریوان مراسم تحلیف را برگزار و سوگند یاد کردند.

ماجرا از این قرار است که پس از شکایت هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر کردستان و تعدادی از کاندیدا‌های شورای شهر و نیرو‌های شهرداری مریوان، مبنی بر خرید و فروش رأی و تخلفات انتخاباتی تعدادی از برندگان در انتخابات شورای شهر مریوان، موضوع در دستور بررسی قرار گرفت.

پس از ارجاع پرونده شکایت به دیوان عدالت اداری و بررسی‌های دقیق، امروز پس از گذشت ۲ سال با حکم رسمی دیوان، عضویت ۵ نفر از ۷ عضو اصلی برنده در انتخابات شورای شهر مریوان باطل شد.

در همین راستا و به دستور دیوان عدالت اداری ۵ عضو علی‌البدل شورای شهر مریوان امروز به عنوان نفرات جایگزین اعضای اصلی معرفی و کار خود را آغاز کردند.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در مراسم امروز تحلیف اعضای علی‌البدل، از اعضای شورای جدید خواست با عمل، صداقت، درستکاری، پاکدستی و تعامل اعتماد از دست رفته شهرداری و شورای شهر مریوان را بازگردانند.

در این مراسم «زکریا یوسفی، صاحب فیضی، بهنام احمدی، گلچین خوش‌سپهر و بختیار رشیدی» جایگزین «شاهو فرجی، ایوب تیموری، آرمان بازرگان، عبدالکریم محمدی و آزاد بارخدا» شدند. یکی از دو نفر شورای باقی مانده شهر که اسمی از او در رأی دیوان نیامده، یک ماه پیش به دلیل فساد مالی توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت و در زندان به سر می‌برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi