کد خبر : 925
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 15:40
61 بازدید

رکورد مصرف خانگی گاز در کرمانشاه شکست

رکورد مصرف خانگی گاز در کرمانشاه شکست

رخداد غرب: سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به شکسته شدن رکورد مصرف خانگی گاز در کرمانشاه، از قطع گاز ۱۴جایگاه سی.ان.جی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شبانه روز گذشته استان کرمانشاه با مصرف ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز در حوزه خانگی، تجاری و اداری استان کرمانشاه رکرود مصرف گاز در این استان شکسته شد.

وی افزود: مصرف گاز در حوزه خانگی، تجاری و اداری نسبت به شرایط مشابه در سال گذشته بر اساس آمارها ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی موج سرما در استان کرمانشاه تداوم خواهد داشت و هم استانی‌های گرامی باید نسبت به صرفه جویی در حوزه سوخت به ویژه گاز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از تصمیم کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی در استان کرمانشاه، گفت: امیدواریم تعطیلی ادارات و مدارس برای روز جاری تأثیر قابل توجهی در کاهش مصرف سوخت داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه تا امروز گاز ۷۵ اداره در استان کرمانشاه بر اساس پایش مصرف سوخت قطع شده است، گفت: در راستای جلوگیری از قطع گاز حوزه خانگی، گاز ۱۴ جایگاه سی. ان. جی را نیز در استان کرمانشاه قطع کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi