کد خبر : 895
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 10:14
94 بازدید

“قاتل خاموش” تاکنون ۹ قربانی در کرمانشاه گرفته است

“قاتل خاموش” تاکنون ۹ قربانی در کرمانشاه گرفته است

رخداد غرب: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از جان باختن ۹ نفر بر اثر خفگی با گاز منواکسیدکربن در استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، دکتر سلیم خانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح عملکرد هشت ماهه پزشکی قانونی استان، از مراجعه یازده هزار و ۳۶۸ نفر با ادعای نزاع طی این مدت خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۰۵۵ نفر مرد و ۳۳۱۳ نفر زن هستند که این تعداد نسبت به سال گذشته حدود پنج درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۷۷۷۵ نفر با ادعای تصادف مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵۳۱۷ نفر مرد و ۲۴۵۸ نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۵ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش فوتی‌های تصادفات استان هم طی این مدت اشاره کرد و افزود: در هشت ماهه امسال ۴۲۴ نفر در تصادفات جان باختند که این تعداد نبست به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۳۳۷ نفر، ۲۶ درصد افزایش داشته است.

خانی خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی‌های تصادفات امسال استان ۳۲۲ نفر مرد و ۱۰۲ نفر زن بوده‌اند.

خانی در ادامه اشاره‌ای هم به حوادث کار داشت و از مصدوم شدن ۴۶۵ نفر در حوادث کار استان در هشت ماهه امسال خبر داد و افزود: این تعداد که ۴۵۸ نفر آنها را مردان تشکیل می‌دهند نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۴۱۶ نفر، ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های حوادث کار استان را هم طی این مدت ۲۰ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد فوتی که ۱۹ نفر آنها را مردان تشکیل می‌دهند نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۲۶ نفر، شش نفر کمتر شده است.

خانی در ادامه از فوت ۳۹ نفر بر اثر سوختگی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۳ نفر مرد و ۱۶ نفر زن هستند که این تعداد نیز نسبت به سال گذشته با فوت ۳۳ نفر، شش نفر بیشتر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال همچنین هشت نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که هر هشت نفر مرد هستند و این تعداد نسبت به سال گذشته با جان باختن ۱۹ نفر، عملا به نصف کاهش یافته است.

خانی تعداد فوتی های ناشی از خفگی با گاز منواکسیدکربن را هم در هشت ماهه امسال ۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد هفت نفر زن و دو نفر مرد بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۱۰ نفر تفاوت چندانی نداشته است.

این مسئول فوتی‌های مصرف قرص برنج در استان را نیز ۴۳ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۵ نفر مرد و هشت نفر زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۳۴ نفر، ۹ نفر افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi