کد خبر : 307
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 14:20
282 بازدید

استاندار کردستان:

مبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش می یابد

مبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش می یابد
رخداد غرب: استاندار کردستان، از ایجاد یک کنسرسیوم اقتصادی با مشارکت سه استان آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با ایجاد این کنسرسیوم تبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش پیدا خواهد کرد و می توان بە شکل بهتری برنامە ریزی انجام شود.

به گزارش رخداد غرب به نقل از ایسنا، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به صراحت اظهار کرد: برای تصدی سمت استانداری خود را وام دار هیچ شخص و جریانی نمی داند اما برای توسعه و اعتلای استان نیاز به همفکری و مشورت همه دلسوزان است.

کوشا با بیان این مطلب گفت: اعتقاد دارم برای رشد و توسعه کردستان از توان و پتانسیل همه دلسوزان باید بهره برد تا هیچ فرصتی از دست نرود.

وی عنوان کرد: هدف من انجام کار در بهترین شکل آن است و در تصمیم گیری ها با آزادی کامل عمل خواهم کرد چرا که خود را وام دار هیچ شخص و جریانی نمی دانم.

زارعی کوشا با بیان اینکه در هشت سال گذشته زحمات زیادی برای کردستان در بخش صنعت و معدن کشیده شده و اقدامات انجام شده درخور تحسین است، عنوان کرد: کردستان از لحاظ داشتن منابع خدادادی و نیروی انسانی توانمند چیزی کم ندارد و ما باید از این منابع و امکانات با برنامه ریزی درست بهترین استفاده را ببریم.

مقام عالی دولت در کردستان به نگاه ویژه و خاص رئیس جمهور و وزرا به کردستان نیز گریزی زد و گفت: علاوە بر دیدگاە مثبت رئیس جمهور، شخصیت هایی چون وزیر تعاون، کار و رفاە اجتماعی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیگر وزرا برای حمایت از توسعە استان بە بهترین نحو ممکن اعلام آمادە گی کردە اند.

زارعی کوشا در ادامه از ایجاد یک کنسرسیوم اقتصادی با مشارکت سه استان آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با ایجاد این کنسرسیوم تبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش پیدا خواهد کرد و می توان بە شکل بهتری برنامە ریزی انجام شود.

استاندار کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با بە نتیجە رسیدن کارها و پروژە های در دست اقدام در استان ، طی دوسال آیندە جایگاە کردستان در میزان بیکاری تغییر پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمدی سه شنبه , ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۴۸

بازگشایی مرز سازان در بخش باینگان شهرستان پاوه میتونه نقش بسزایی در این امر داشته باشه و باعث رونق اقتصاد منطقه بشه

رادباره جمعه , ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

بسیار عالی
امیدوارم باعث رونق بشه

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi