کد خبر : 389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 12:14
240 بازدید

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه:

مسیر پروازی کرمانشاه – تبریز و بالعکس از ۲۰ آذر برقرار می‌شود

مسیر پروازی کرمانشاه – تبریز و بالعکس از ۲۰ آذر برقرار می‌شود
رخداد غرب: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز لازم مسیر پروازی کرمانشاه -تبریز و بالعکس از ۲۰ آذر برقرار می‌شود.

به گزارش رخداد غرب، «مجتبی بیاتی» سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای هدف‌گذاری انجام شده به منظور افزایش پروازها و مسیرهای پروازی در دوران کاهش شیوع کرونا پس از اخذ مجوز پرواز در مسیر ساری, از ۲۰ آذر ماه پرواز در مسیر کرمانشاه -تبریز و بالعکس نیز به پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه افزوده شد.

وی توضیح داد که این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آتا و در روزهای شنبه هر هفته انجام می‌شود.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می کنند، افزود: پروازهای فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس، شیراز، ساری، تبریز و بالعکس انجام می‌شود.

به گفته او هم اکنون در فرودگاه کرمانشاه ۹ مسیر پروازی فعال است.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه های غرب کشور ۱۲۰ پرواز هفتگی دارد. این فرودگاه علاوه بر جابه جایی مسافران کرمانشاهی، نقش به سزایی در جا به جایی مسافران استان های غربی کشور دارد.

این فرودگاه در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار و با ارتفاع یک هزار و ۳۲۲ متر از سطح دریا در فاصله ۹ کیلومتر از میدان اصلی شهر (میدان آزادی) در شمال شرقی شهر کرمانشاه  احداث شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi