کد خبر : 708
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 10:01
99 بازدید

وجود ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در کرمانشاه

وجود ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در کرمانشاه

رخداد غرب: استاندار کرمانشاه از وجود ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به سطحی از شناخت پروژه‌های مهم استان کرمانشاه رسیده است، اظهار کرد: کرمانشاه از استان‌های مورد توجهی است که پروژه‌های آن برای سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در استان کرمانشاه وجود دارد و به دلیل اینکه پروژه‌ها در سفر رئیس جمهور باید از ۵۰ درصد به بالا دیده شود کمک‌هایی برای پیشرفت پروژه‌ها از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره دریافت تسهیلات در حوزه بهداشت، درمان و زیرساخت پروژه‌ای، تصریح کرد: این تسهیلات برای پروژه و واحدهای کم کار و نیازمند به حمایت است و در بحث‌های عمرانی و حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه و حتی مصلی کرمانشاه با نگاهی کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

امیری مقدم بیان کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده بعد از سفر رئیس جمهور اولین اعتبار را برای انجام پروژه‌های مشخص شده در استان کرمانشاه دریافت می‌کنیم.

وی به پروژه‌های فراموش شده در استان کرمانشاه اشاره و خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی که باید انجام می‌شد اما مورد بی توجهی قرار گرفته سبب عقب ماندگی استان کرمانشاه شده که اصلاً شایسته مردم نیست.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای پیشرفت کرمانشاه نباید درگیر و مشغول فعالیت‌های جزئی شد، تاکید کرد: عمده تلاش‌های برای استان کرمانشاه باید به سمت ایجاد اشتغال، معیشت مردم، افزایش سطح فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در خارج از استان بود.

امیری مقدم ادامه داد: برخی پروژه‌های در نظر گرفته شده زمان‌بر بوده و نمی‌توان برای آنها بازه زمانی خاصی را مطرح کرد و تنها نیازمند تلاش همه جانبه برای پیشبرد هستند.

وی افزود: با اعتباری که امسال برای سامانه گرمسیری و سردسیری استان کرمانشاه در نظر گرفته شده می‌توان شاهد تحولاتی اساسی در این حوزه بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازیده‌ای خود از بیمارستان طالقانی کرمانشاه، عنوان کرد: طی جلساتی که برای بررسی و شناسایی مشکلات استان کرمانشاه وزرا و معاونین کشور برگزار شد حدود ۷۰ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان در بخش‌های ام آر آی و اورژانس تعیین شد.

امیری مقدم ابراز کرد: به طور کلی برای ایجاد تحولی اساسی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و علاوه این میزان اعتبار مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک از وزارت خانه برای تحقق این امر درخواست شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi