کد خبر : 340
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 14:52
242 بازدید

پاوه و اورامانات مقصد گردشگری غرب کشور

پاوه و اورامانات مقصد گردشگری غرب کشور

رخداد غرب: معماری پلکانی و مناظر بی‌نظیر طبیعی ،پاوه و اورامانات را به یکی از مقاصد گردشگری در غرب کشور تبدیل کرده است.

به گزارش رخداد غرب، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به ثبت جهانی منطقه اورامانات،گفت: طبیعت بکر، معماری پلکانی و تنوع زیست محیطی و فرهنگی و وجود مناظر بی‌نظیر طبیعی در منطقه پاوه و اورامانات این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری در غرب کشور تبدیل کرده است.

او افزود: وجود زبان و لباس اختصاصی و فرهنگ اختصاصی در شهرستان پاوه و ثبت ملی چندین اثر صنایع دستی و میراث طبیعی و ثبت جهانی منطقه اورامانات، جاذبه‌های گردشگری را ۲ چندان کرده و می‌توان پاوه را به عنوان قطب گردشگری ایران به شمار آورد.

سرپرست فرمانداری پاوه بیان داشت: پروژه‌های متعدد خدمات گردشگری و همچنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در شهرستان پاوه پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

بالایی ادامه داد: جذب سرمایه‌گزاری در بخش گردشگری در منطقه پاوه و اورامانات می‌تواند رغبت گردشگران را برای سفر به این منطقه بیشتر کند.

او گفت: اخیراً به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر رونق گردشگری در این منطقه کاهش داشته است و با بهتر شدن شرایط مردم مهمان‌نواز و مردم‌دوست منطقه پاوه و اورامانات همچنان پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi