کد خبر : 1301
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:45
117 بازدید

کرمانشاه به عنوان مهد خوراک ایران معرفی می‌شود

کرمانشاه به عنوان مهد خوراک ایران معرفی می‌شود

رخداد غرب: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: در ایام نوروز تلاش می‌کنیم تا با تبلیغات کرمانشاه را به عنوان مهد خوراک ایران معرفی کنیم.

به گزارش رخداد غرب، وحید امیری روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در نشست کمیته گردشگری شهری ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به آمادگی کرمانشاه برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: برنامه‌های نوروزی استان امسال از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان انجام شده تا امسال بتوانیم بهترین خدمات را به گردشگران و میهمانان نوروزی داشته باشیم. 

او افزود: باتوجه به اینکه کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک ایران معرفی شده، در برنامه‌های تبلیغاتی و معرفی استان باید این موضوع در نظر گرفته شود. 

امیری تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال از کرمانشاه به عنوان مهد خوراک نام برد، بنابراین باید در نوروز امسال کرمانشاه را با این شعار به گردشگران معرفی کنیم. 

او در ادامه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز امسال هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به ورود حجم زیادی از گردشگران به استان در ایام نوروز، در ورودی شهر کرمانشاه باید لیست واحدهای پذیرایی که در این ایام فعال هستند را با نصب بنر اطلاع رسانی کنیم. 

او در ادامه اعلام کرد: همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ به عنوان سامانه ملی ستاد خدمات سفر در این ایام آماده ثبت شکایات گردشگران نوروزی خواهد بود. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: در بحث سرویس‌های بهداشتی، برپایی سفره‌های هفت سین، فعال بودن سامانه کرمانشاه گشت، برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در هفتم فروردین نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi