کد خبر : 943
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 9:17
171 بازدید

کرمانشاه ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین دارد

کرمانشاه ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین دارد

رخداد غرب: سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه نزدیک به ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین دارد، خواستار همراهی دستگاه‌ها جهت انجام اقداماتی برای رفع مشکلات این مناطق شد.

به گزارش رخداد غرب، ابراهیم رحیمی زنگنه در حاشیه برگزاری نخستین نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این قرارگاه در پی تاکید استاندار کرمانشاه فعال شده، اظهار کرد: تنها با کار جهادی می‌توانیم غبار محرومیت را از چهره مناطق حاشیه نشین کرمانشاه بزداییم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه بعد از مشهد، تهران و کرج بیشترین جمعیت حاشیه نشین را دارد، ادامه داد: شهر کرمانشاه نزدیک ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه ۳۶ محله حاشیه نشین داریم، گفت: ۱۳ محله از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه و از جمله آنها محله آقاجان وضعیت بحرانی دارند. 

وی تاکید کرد: محلات حاشیه‌ای یک نقطه اشتراک داشته و همگی آنها مشکلات راه دسترسی، آسفالت، آب، برق، روشنایی، وجود معتادین متجاهر و… دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمع آوری معتادین متجاهر باید اولویت اول قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان کرمانشاه باشد، گفت: معتادین متجاهر  چهره شهر را زشت کرده‌اند، لذا باید هر چه سریعتر از سطح شهر کرمانشاه جمع آوری شوند. 

رحیمی زنگنه در ادامه از معتادین متجاهر به عنوان یکی از معضلات مهم کرمانشاه یاد کرد و افزود: باید در سطح شهرستان آنقدر ظرفیت برای نگهداری معتادین متجاهر فراهم کنیم تا هر معتاد متجاهری که در سطح شهر تردد کرد، به مرکز نگهداری معتادان بفرستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود کرمانشاه ۳۲۰۰ معتاد متجاهر دارد، گفت: باید ظرفیت نگهداری بیش از سه هزار معتاد متجاهر در کرمانشاه فراهم شود تا بتوانیم این معتادین متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi