کد خبر : 378
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 16:28
255 بازدید

کشف و ضبط ۶۳ میلیارد قاچاق کالا در مرزهای کردستان/ ۳۳ قاچاقچی دستگیر شدند

کشف و ضبط ۶۳ میلیارد قاچاق کالا در مرزهای کردستان/ ۳۳ قاچاقچی دستگیر شدند

رخداد غرب: فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای استان با اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ کشف شد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از خبرگزاری فارس، محمدعارف سپهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی رعد ۶ در مرزهای حوزه بانه و مریوان اجرا و توفیقات چشمگیری در این زمینه کسب شد.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان در اجرای این طرح موفق شدند، ۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۵۶۸ راس دام سبک و سنگین قاچاق را کشف و ضبط کنند، خاطرنشان کرد: ۳۸ هزار و ۶۷۴ لیتر سوخت، ۲ هزار و ۱۸۰ ثوب البسه، ۹۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۶۸ دستگاه کارتخوان، ۵۵۰ قطعه تجهیزات تلفن همراه و اقلامی دیگر از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان از دستگیری ۳۳ قاچاقچی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری خاطرنشان کرد: عزم مرزبانان استان در راستای مقابله با قاچاق کالا جدی بوده و تمام توان خود را در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مرزبانان استان آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کاظمی سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۸

این پدیده شوم قاچاق کی میخواد تموم بشه

کردستانی دوشنبه , ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۳۳

قاچاق نابود کننده تولید داخلی

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi