کد خبر : 476
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 12:07
195 بازدید

۴۰ قبضه کُلت کمری در پاوه کشف شد

۴۰ قبضه کُلت کمری در پاوه کشف شد
رخدادغرب: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۴۰ قبضه کُلت کمری و تعداد زیادی فشنگ و مهمات در پاوه و با تلاش نیروهای هنگ مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، سردار «کیاست سپهر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع مرزبانان پاوه از حضور یک باند توزیع سلاح و مهمات در نقاط مرزی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی پس از شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان در قالب تیم های عملیاتی و اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام و پس از اجرای کمین در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری هر سه عضو باند اقدام کردند.

سردار سپهر تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از کوله های قاچاقچیان ۴۰ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، ۸۰ تیغه خشاب و چهار هزار و ۴۴۹ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه یادآوری کرد: قاچاقچیان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان با قدردانی از مرزبانان هنگ مرزی پاوه، تصریح کرد: مرزداران ما در یگان‌های مرزی و در سخت ترین شرایط نیز اجازه فعالیت به قاچاقچیان و آن هایی که قصد ایجاد هرگونه ناامنی را دارند نمی‌دهد و قاطعانه با آن ها برخورد می‌کند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi