کد خبر : 637
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 9:47
152 بازدید

تصادف در محور روانسر ـ کامیاران ۳ کشته برجا گذاشت

تصادف در محور روانسر ـ کامیاران ۳ کشته برجا گذاشت

رخداد غرب: مسئول فوریت های پزشکی شهرستان روانسر گفت: تصادف در محور روانسر به کامیاران در استان کردستان سه کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار رخداد غرب، لقمان محمدی افزود: این تصادف حدود ساعت ۱٨ و ۲۰ دقیقه در محدوده روستای کلاوه و شش کیلومتری محور روانسر به کامیاران رخ داد.

وی با بیان اینکه این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پیکان رخ داد، تصریح کرد: در این تصادف دو نفر از سرنشینان در دم جان باختند و یک نفر نیز با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت که در بیمارستان فوت کرد.

مسئول فوریت های پزشکی روانسر اظهار داشت: سه مجروح دیگر این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس و نیروهای فوریت پزشکی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

وی افزود: علت وقوع تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است ضمن اینکه با وقوع تصادف علاوه بر نیروهای اورژانس، نیروهای هلال احمر، راهداری و پلیس راه در محل تصادف حضور پیدا کردند.

جاده روانسر به کامیاران یکی از راه‌های فرعی است که شهرستان روانسر در استان کرمانشاه را به شهرستان کامیاران در استان کردستان متصل می‌کند و حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi