کد خبر : 865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 10:18
77 بازدید

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از ۱۰ روز دیگر

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از ۱۰ روز دیگر

رخداد غرب: مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه از آغاز ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از ۱۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، مهدی غلامرضایی با اشاره به انعقاد قرارداد ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه در سال گذشته گفت: این قرارداد با شرکت “سابیر بین‌الملل” که یکی از شرکت های به نام در حوزه عمران، راه و ریل‌گذاری است، منعقد شده است.

وی افزود: اخیرا این قرارداد را فعال کرده و مبالغی به عنوان پیش پراخت، پرداخت کرده‌ایم و در پی آن ۲۵۰ تن ریل خریداری شده که هفته آینده وارد کرمانشاه می‌شود.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه با اشاره به شروع ریل گذاری از ۱۰ روز دیگر گفت: ریل گذاری پروسه طولانی مدت و زمان بری دارد، چرا که باید ابتدا کل عرشه عایق رطوبتی شود و در مرحله بعد باید یک لایه لاستیک صداگیر و ضربه گیر روی آن نصب شود. همچنین باید”تراورس” زیر ریل ها نصب شود.

وی با بیان اینکه کل مسیر قابل ریل گذاری در فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه ۶.۵ کیلومتر است، گفت: این مسیر از خیابان دوم کارمندان شروع شده و تا میدان آزادی ادامه دارد.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه گفت: با ۲۵۰ تن ریل خریداری شده در مرحله نخست بخشی از این مسیر ریل گذاری می شود و نیاز است که مقدار بیشتری ریل خریداری شود.

غلامرضایی گفت: با توجه به اینکه شرکت تولیدکننده داخلی است و تولیدات آن محدود است، باید مرحله به مرحله سفارش داده شده و خرید ریل صورت گیرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اتمام ریل گذاری این ۶.۵ کیلومتر تا پایان سال آینده، گفت: در مجموع طبق دستور شهردار کرمانشاه در تلاش هستیم که فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه را تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل کنیم.

قطار شهری کرمانشاه در دو فاز اجرا می شود که فاز اول آن از خیابان دوم کارمندان تا میدان آزادی و فاز دوم نیز از میدان آزادی تا میدان فردوسی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi