کد خبر : 675
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 16:38
117 بازدید

جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
رخداد غرب: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از برگزاری سومین جشنواره ملی گردشگری در نیمه دوم امسال در استان خبر داد.

به گزارش رخداد غرب، جلیل جباری، به خبرنگار کردپرس گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری اولین و دومین جشنواره ملی گردشگری در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ امسال نیز در نظر است سومین دوره این جشنواره در ارومیه برگزار ‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در دو سال گذشته با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری جشنواره ممنوع بود که به همین دلیل در برگزاری سومین جشنواره ملی گردشگری وقفه به وجود آمد.

او ادامه داد: در این جشنواره فعالان حوزه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، سرمایه‌گذاران، بیمارستان‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت، انجمن‌های مردم‌نهاد تخصصی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، واحدهای بوم‌گردی و …. حضور خواهند داشت.

جباری تصریح کرد: با هماهنگی نمایندگی وزارت خارجه از فعالان گردشگری کشورهای همسایه نیز برای حضور در این نمایش دعوت به عمل خواهد آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: همزمان با سومین نمایشگاه ملی گردشگری هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی نیز در ارومیه آغاز به کار خواهد کرد.

او عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های این اداره‌کل برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی استان و رونق گردشگری است.

جباری گفت: امسال بیش از پنجاه عنوان جشنواره بین‌المللی، ملی، استانی و شهرستانی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان جشنواره بین‌المللی شهر فرش خوی، جشنواره تخت سلیمان تکاب، جشنواره جام زرین حسنلو در نقده و جشنواره گیلاس اشنویه اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi