کد خبر : 1019
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 13:28
95 بازدید

کرمانشاه صاحب نخستین شرکت اختصاصی هواپیمایی می‌شود

کرمانشاه صاحب نخستین شرکت اختصاصی هواپیمایی می‌شود

رخداد غرب: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: نخستین شرکت اختصاصی هواپیمایی این استان در نیمه نخست امسال فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش رخداد غرب، «مجتبی بیاتی»، روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اعلام این خبر افزود: ۲ شرکت هواپیمایی به مرکزیت استان کرمانشاه درخواست مجوز کرده‌اند که موافقت اصولی برای آنها صادر شده است که یکی از این شرکت ها نیمه نخست امسال فعالیت خود را رسما در این استان آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این شرکت خوشبختانه کار خرید هواپیما را نیز انجام داده و تاکنون موفق به خرید ۶ فروند هواپیما نیز شده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه یادآور شد: با تحقق این امر استان کرمانشاه به جمع استان هایی خواهد پیوست که دارای شرکت هواپیمایی اختصاصی هستند.

بیاتی، ادامه داد: فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه های غرب کشور محسوب می شود از اینرو فعالیت این شرکت هواپیمایی در استان قادر خواهد بود به دیگر استان های همجوار نیز خدمات رسانی انجام دهد.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری های مسوولان استان نخستین پرواز این شرکت در نیمه نخست امسال از استان کرمانشاه انجام پذیرد.

بیاتی تاکید کرد: در استان کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی برای سفرهای هوایی وجود دارد به طوری که استفاده از هواپیما در سفرهای مختلف همواره با استقبال شهروندان کرمانشاهی مواجه شده است ولی به دلیل کمبود ناوگان قادر نبوده ایم این تقاضای مردم را جوابگو باشیم.

وی با اشاره به مزیت های فراوان تاسیس و راه اندازی شرکت های هواپیمایی در استان ها افزود: با فعالیت این شرکت در استان کرمانشاه علاوه بر افزایش شمار پروازها، این فرصت را در اختیار مسافران این استان قرار خواهد داد تا از پروازهای اول صبح و آخر شب برخوردار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi