کد خبر : 985
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 12:02
71 بازدید

کشف کلاهبرداری ۶ میلیارد تومانی در کرمانشاه

کشف کلاهبرداری ۶ میلیارد تومانی در کرمانشاه

رخداد غرب: فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه و دستگیری یک نفر در این راستا با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع یک مورد کلاهبرداری به ارزش میلیاردی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی وی دارای یک باب مغازه روغن فروشی ماشین های سبک و سنگین بوده که به صورت عمده اقدام به توزیع روغن خودرو در سطح شهر می کرده که پس از مدتی متوجه سرقت چک های خود و عدم واریز وجوه نقد به حسابش می شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه شاکی در اظهاراتش اعلام کرده به حسابدار مغازه اش مشکوک است، خاطرنشان کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران آگاهی به سراغ حسابدار مغازه رفته و بازجویی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان افزود: حسابدار مغازه در بازجویی ها به کلاهبرداری و سرقت برخی چک های صاحب کار خود اعتراف و عنوان کرد مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از چک های سرقتی را به حساب خود و بستگانش واریز کرده است.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات فرد کلاهبردار وی با پول های سرقتی ۲ واحد آپارتمان و یک دستگاه خودرو ۲۰۷ خریداری کرده است، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

بیش باد

ملکی دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۵۹

امیدوارم نتیجه ای داشته باشه

میثم چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۵

دستمریزاد

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi