کد خبر : 1088
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 17:21
85 بازدید

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مریوان

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مریوان

رخداد غرب: رییس بنیاد مستضعفان گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از مریوان اختصاص یافته بود که امروز این رقم را به ۴۰ میلیارد تومان رساندیم.

به گزارش رخداد غرب از کردستان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه شورای اداری مریوان که ظهر امروز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت آغاز ماه محرم با اشاره به اینکه باید بنیاد علوی به تمام وعده‌ها در شهرستان سروآباد عمل کند اظهار کرد: در راستای رفع محرومیت در سروآباد هر پروژه‌ای که توسط بنیاد علوی در حال اجرا است، باید هرچه سریعتر به اتمام برسد و طرح جدیدی شروع نشود.

وی افزود: با توجه به آمار و گزارشات همیار استانی بنیاد علوی، جهت اتمام تعهدات و پروژه‌های در دست اجرای سروآباد ۱۲ میلیارد تومان نیاز است، که به زودی این مقدار اعتبار را تخصیص خواهیم داد.

رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود ‌از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان مریوان خبر داد و تشریح کرد: ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مریوان اختصاص یافته بود که امروز این رقم را به ۴۰ میلیارد تومان رساندیم.

فتاح بیان کرد: تا اتمام پروژه های جاری هیچگونه پروژه جدیدی را تعریف نخواهیم کرد و باید سریعا این پروژه ها به اتمام برسند.

وی به ناامنی‌ سالهای اول انقلاب در کردستان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر بدون اغراق امنیت کردستان از تهران و کلان‌شهرها هم بیشتر است.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: مردم این منطقه مردمانی شجاع و وفادار هستند و همین امر باعث میشود که مسئولان قدردان آنان باشند و برای رفع محرومیت وارد عرصه عمل شوند و شعار واهی ندهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی گمان بنیاد علوی در راستای رفع محرومیت خدمات شایسته ای انجام داده است، اما باید بیشتر تلاش شود،چون ما مدیون مجاهدت‌های مردمان این منطقه هستیم، لذا این مقدار خدمت کافی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi