کد خبر : 1438
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 17:18
19 بازدید

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ایران بت ساختگی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

ایران بت ساختگی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
رخداد غرب: ماموستا « عبدالرحمان مرادی » امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با قدردانی از پاسخ سربازان به اقدامات‌ جنایت‌بار صهیونیست‌ها، گفت: «بت شکنان نظام مقتدر اسلامی بت ساختگی رژیم صهیونیستی را درهم شکستند».

به گزارش رخداد غرب به نقل از ایرنا؛ ماموستا «عبدالرحمان مرادی» در پیامی اظهار کرد: در پی حمله رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی نسبت به کنسولگری ایران در کشور سوریه و شهادت جمعی از سرداران عزیز و هم وطنان گرامی ما و همچنین چند دهه توطئه‌های مختلف و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین؛ نظام اسلامی با امر رهبری انقلاب فرمودند اسرائیل را تنبیه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا عملیاتی بسیار عزتمند به نام وعده صادق انجام شد که بت ساخته شده از طرف آمریکا و ایادی آنان را به نام اسرائیل ، بت شکنان ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در هم شکستند.

در ادامه پیام امام جمعه اهل سنت کرمانشاه آمده است، این پاسخ درس عبرتی شد برای هر یاوه گو و متجاوزی که بداند ایران اسلامی مقتدر بوده و باید از تجاوز خود کوتاه بیاید و گرنه با پاسخ سنگین تر روبه رو خواهد شد.

ماموستا مرادی در پایان پیام خود آورده است: /جامعه اهل سنت کرمانشاه/ این پیروزی بزرگ را به فرماندهی کل قوا و ملت شریف ایران تبریک عرض می نماییم و از هوا فضای سپاه پاسداران تقدیر و تشکر داریم.

به گزارش رخداد غرب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi