کد خبر : 1442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 12:55
44 بازدید

استاندار کرمانشاه:

ایران یک قدرت نوظهور است

ایران یک قدرت نوظهور است
رخداد غرب: استاندار کرمانشاه گفت: در بامداد یکشنبه 26 فروردین‌ماه 1403، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور در بین تمدن‌های تاریخی بشریت بود.

به گزارش رخداد غرب، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز چهارشنبه در مراسم رژه نیرهای مسلح، پیچیده‌تر شدن روزافزون زندگی انسان را به‌عنوان یکی از مهمترین تفاوت‌های زندگی بشر نسبت به قرون گذشته عنوان کرد و اظهار کرد: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که زندگی انسان در تمامی زمینه‌ها با سرعتی چشم‌گیر در حال تغییر و پیچیده‌شدن است.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد این پیچیدگی دسترسی انسان به انواع ابزارهای مختلف و دستیابی شگرف و تحول‌آفرین به‌نام ابزار رسانه است چون مستکبرین فهمیده‌اند که با گذشت زمان و رشد عقل و فکر بشریت باید این خشونت، ظلم و ستم خود را با ابزارهای مختلف به شکل‌های دیگری نمایش دهند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: جهان استکبار امروز با استفاده از ابزار مختلف به‌ویژه رسانه بازنمایی‌های متفاوتی ایجاد کرده به‌طوریکه جای ظالم و مظلوم، جلاد و شهید، غاصب و صاحب حق، وحشی و متمدن را تغییر می‌دهد تا جایی که یک رژیم غاصب و کودک‌کش خود را صاحب و حاکم سرزمین و مردمی معرفی می‌کند که در بیش از ۷۰ سال گذشته هیچ آثاری از حضور او در آن سرزمین وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات بشر در این روزها مواجه هستیم با حرکت فکری و اعتقادی و عملی روزبه‌روز انسان برای ایجاد جهانی بهتر از آنچه که مستکبرین طراحی کرده‌اند.

صحرایی سرعت تغییرات را از دیگر تفاوت‌های زندگی بشر نسبت به قرن‌های گذشته دانست و افزود: در دوران معاصر سرعت تغییرات تمدنی بسیار چشمگیر و اثرگذار شده است.

وی گفت: سرعت تغییرات؛ اتفاقی را رقم زد از ایرانی که روزی در تحولات جهانی جایی نداشت یک قدرت نوظهور را به جهان معرفی کرد، در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور در بین تمدن‌های تاریخی بشریت بود.

صحرایی اضافه کرد: ایران به‌واسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرزندان خود قوی و مقتدر شده و قدرت خود را به نمایش گذاشت.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: رسانه جهان استکبار نتوانست جلوی اراده مستضعفان عالم را بگیرد و به لطف الهی امروز شاهد پیروزی‌های روزافزون جبهه مقاومت و جهان مستضعفین هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi