کد خبر : 350
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 14:01
371 بازدید

بانوی کردستانی عازم جام جهانی وزنه برداری می شود

بانوی کردستانی عازم جام جهانی وزنه برداری می شود
رخدادغرب: بانوی وزنه بردار کردستانی به منظور حضور در رقابت های وزنه برداری زنان جهان روز پنجشنبه عازم کشور ازبکستان می شود.

به گزارش رخداد غرب به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی نیز به منظور حضور در رقابت های وزنه برداری زنان جهان همراه با سایر ملی پوشان تیم وزنه برداری روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه عازم کشور ازبکستان می شود.

جولایی افزود: رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی ازبکستان از روز یکشنبه ۱۴ آذر ماه رسما آغاز شده است و ملی پوشان تیم وزنه برداری کشورمان به منظور حضور در این مسابقات  عازم این کشور می‌شوند.

او بیان کرد: با اعلام کمیته میزبانی و کمیته مسابقات فدراسیون جهانی وزنه برداری، در این دوره از رقابت‌ها به میزبانی ازبکستان، در مجموع ۴۳۲ وزنه بردار شامل ۲۴۵ مرد از ۶۵ کشور و ۱۸۷ وزنه بردار زن از ۵۶ کشور مختلف حضور دارند.

گفتنی است؛ باجلانی درگروه B دسته ۷۶ کیلوگرم زنان این مسابقات روز ۲۳ آذر راس ساعت ۱۱:۰۰ با رکورد ورودی ۲۱۲ کیلوگرم به روی تخته می‌رود.

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی حضور در رقابت‌های مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi