کد خبر : 1244
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 14:15
58 بازدید

بلوار جدید «ملاحسینی» در شهر کرمانشاه افتتاح شد

بلوار جدید «ملاحسینی» در شهر کرمانشاه افتتاح شد
رخداد غرب: در ادامه تکمیل رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه و در راستای ایجاد دسترسی به محلات حاشیه ای، بلوار جدید «ملاحسینی» با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش رخداد غرب از کرمانشاه، در این مراسم که شهردار و جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر کرمانشاه حضور داشتند، استاندارکرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه به تلاش و جدیت بسیار برای خدمت رسانی نیازمند است و هر اقدامی در این زمینه می‌تواند یک حرکتی برای رسیدن به کرمانشاهی زیباتر باشد.

محمد طیب صحرایی افزود: در زندگی شهری عدالت در برخورداری و دریافت خدمات باید جزء اهداف ما باشد و در اطراف شهر کرمانشاه هنوز مناطقی وجود دارد که نسبت به سایر قسمت‌ها برخورداری کمتری دارند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمرکز بر این مسئله و ایجاد مقدمات لازم برای بهره‌مندی همشهریان از خدمات بهتر جزء اولویت‌های کاری است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که به زودی شاهد افتتاح مجموع اقدامات ساماندهی بازیافت باشیم.

صحرایی بیان کرد: مسئله ساخت و ساز یک مطلوبیت در زندگی شخصی امروز دارد و در شهر کرمانشاه به بازسازی ساختمان‌ها و اماکن خیلی نیاز داریم و در حال تشویق هستیم که همشهریان با مجموع مشوق‌های موجود بافت فرسوده را به زودی بازسازی کنند.

وی افزود: نخاله امروز در شهر کرمانشاه نابسامانی دیگری را رقم زده که با طراحی انجام شده محل مناسبی را برای رسیدگی به آن در نظر گرفته شد امیدواریم که این ۲ مسئله مهم به زودی به زیباتر شدن و ساماندهی بهتر شهر کمک کند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: در کرمانشاه بیش از ۵۰ هزار نفر برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند و ایجاد این معابر می‌تواند کمک موثری برای این اراضی باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم که این معابر قابلیت این را پیدا کنند که تبدیل به مسکن ملی شوند و افرادی که کم بضاعت و کم برخوردار هستند بتوانند از مسکن برخوردار شوند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در مجاورت کرمانشاه محلاتی وجود دارد و محله «ملاحسینی» محله‌ای است که فاقد دسترسی به وسایل نقلیه عمومی است و دسترسی جوانان آن محله به مدارس هم به سختی است.

وی عنوان کرد: با ایجاد این معبر محله ملاحسینی که جزء کم برخوردار ترین محلات مسکن مهر بهزیستی و شهرک‌هایی که در اطراف آن است از نعمت حمل و نقل آسان برخوردار می‌شود.

نوروزی گفت: در انتهای بلوار ملاحسینی وسایل بازیافت وجود دارد تحت عنوان شهرک بازیافت و باعث بهبود در مسئال و مشکلات محیط زیست خواهد شد.

 بلوار ملاحسینی یک خیابان ۲ بانده است و طول این مسیر ۱۰۸۳ متر و عرض آن ۲۳ متر است.

 ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی، آسفالت ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و جمع کل هزینه‌هایی که برای پروژه هزینه شده است ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi