کد خبر : 771
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 13:54
78 بازدید

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد
رخداد غرب: آیین معارفه «محمدرضا رحیمی زنگنه» سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه و تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار پیشین روز یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شخصیت های سیاسی و اقتصادی در محل سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از خبرنگار ایرنا،  فرماندار پیشین کرمانشاه  روز یکشنبه در آیین تودیع خود از سمت فرمانداری کرمانشاه در محل سرسرای شهدای دولت استانداری گفت: شهرستان کرمانشاه با وجود تمام ظرفیت هایی که برای پیشرفت دارد از فرصت سوزی درحوزه های مختلف رنج می برد.

«فضل الله رنجبر» افزود: خدماتی که در طول سال های گذشته در شهرستان کرمانشاه ارایه شد خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت ها نداشت.

وی اظهار داشت: سه هزار و ۱۳۰ روز (آذرماه سال ۱۳۹۲ تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱)در سمت فرماندار در کرمانشاه خدمت کردم و تلاشم این بود خدمت به مردم را در سر لوحه کار خود قرار دهم.  

فرماندار پیشین کرمانشاه عنوان کرد: تلاش بر این بود که در شرایط سخت گذشته و دشوار اقتصادی کنونی خادم ملت بوده  و ذره ای کوتاهی نکنیم.  

وی‌ادامه داد: مردم لایق بهترین خدمت ها هستند و تمام مسوولان باید شبانه روز برای خدمتگزاری به آنان تلاش کنند. 

«فضل الله رنجبر» از آذرماه سال ۹۲ به عنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه و از هشتم تیر ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان فرماندار کرمانشاه منصوب شد و به مدت هشت سال هدایت این شهرستان را برعهده داشت.

«محمدرضا رحیمی زنگنه» نیز بین سال های ۹۲ تا ۹۵ در دولت نخست حسن روحانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه فعالیت کرد و سابقه عضویت درهیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه را نیز در کارنامه خود دارد.

در شهرستان کرمانشاه متشکل از پنج بخش کوزران، ماهیدشت، مرکزی، میان دربند و سرفیروز آباد با جمعیت حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi