کد خبر : 909
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 10:10
63 بازدید

عراق یک فرصت کم نظیر برای کرمانشاه است

عراق یک فرصت کم نظیر برای کرمانشاه است
رخداد غرب: استاندار کرمانشاه در دیدار فرماندهان ارتش در غرب کشور، با اشاره به اهمیت همسایگی استان با کشور عراق گفت: عراق یک فرصت کم نظیر برای کرمانشاه و مانند دریای خزر برای استان های شمال کشور است که باید از مزیت‌های بزرگ آن در حوزه های مختلف گردشگری، تجاری، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشرفت کرمانشاه استفاده کرد.

 به گزارش رخداد غرب، “دکتر محمد طیب صحرایی” افزود: آشوب های پراکنده اخیر در برخی شهرها، ارزش و ضرورت توجه بیشتری به امنیت مرزها را روشن تر کرد و نشان داد که باید نگاه ویژه ای به تامین تجهیزات و نیازهای این حوزه داشت تا دشمن از مرزها در راستای پیشبرد توطئه های خود استفاده نکند.

استاندار کرمانشاه، بهترین راه مقابله با تهدیدات امنیتی دشمنان را تحکیم و تقویت استان در داخل دانست و اظهار کرد: حل مشکلات داخل استان از جمله مهار معضل بیکاری به معنی بی اثر کردن بخش زیادی از تهدیدات خواهد بود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم تاکید کرد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند؛ بنابراین برای رفع مشکلات بزرگ استان هم هیچ راهی غیر از ورود همه به میدان کار و همکاری و همدلی نیست.

امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش هم در این دیدار، آخرین وضعیت امنیت مرزهای استان و تسلط ارتش بر هرگونه تحرک مرزی را تشریح کرد و گفت که دشمنان به دنبال تزریق ناامنی از طریق مرزها به داخل کشور هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi