کد خبر : 1014
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 8:55
74 بازدید

قاتل فراری در سنندج دستگیر شد

قاتل فراری در سنندج دستگیر شد

رخداد غرب: رئیس پلیس آگاهی کردستان از کشف قتل عمد و دستگیری قاتل با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از پایگاه خبری پلیس کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی روز چهارشنبه در این رابطه اظهار کرد: ۲۸ آبان سال ۱۴۰۱ با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان سنندج بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی صحنه دریافتند که ۲ نفر به دلیل اختلافات شخصی با همدیگر درگیر شدند که یکی از آنان به دلیل اصابت سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل می شود که متهم با دیدن این وضعیت از صحنه جرم متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی کردستان ادامه داد: مقتول توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش های بی وقفه تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده و پس از گذشت چهار ماه از وقوع حادثه، متاسفانه پنجم فروردین ۱۴۰۲ فوت کرد.

سرهنگ فاتحی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش در خصوص دستگیری قاتل آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل اختفای متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ فاتحی افزود: متهم در اظهارات خود به جرم مرتکب شده اعتراف کرد و علت وقوع این قتل را اختلافات قبلی و داشتن مشکلات مالی با مقتول اعلام کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده، پس ازبازسازی صحنه جرم، به مراجع قانونی تحویل و با قرار بازداشت روانه زندان شد، بیان کرد: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مساله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برابر قانون، قاطعانه رفتار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi