کد خبر : 1110
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 21:48
61 بازدید

پیش ثبت نام ۹۷۰ نفر داوطلبین مجلس در استان کرمانشاه

پیش ثبت نام ۹۷۰ نفر داوطلبین مجلس در استان کرمانشاه

رخداد غرب: رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۲۲ مرداد در مجموع ۹۷۰ نفر در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۱۲ درصد (۱۱۸ نفر) زن و تعداد ۸۵۲ نفر هم مرد می باشند.

به گزارش رخداد غرب، علی شعبانی افزود: ۱۳۳ نفر روز اول، ۱۳۵ نفر روز دوم ،۱۳۰ نفرروز سوم،  ۹۵  نفر روز چهارم، ۱۰۹نفر روز پنجم،۱۶۰ نفر روز ششم و امروز بعنوان آخرین روز ثبت نام تا حدود ساعت ۶ تعداد ۲۰۸ نفرثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار داشت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تا این لحظه ۱۱۰ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۷ درصد (۸ نفر) زن و ۱۰۲نفر مرد می باشند.

به گفته شعبانی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو  تا این لحظه ۱۱۶ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۵ درصد ( ۹ نفر) زن و  ۱۰۷ نفر مرد می باشند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تا این لحظه ۴۹۱ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۱۷ درصد (۷۷ نفر) زن و ۴۱۴ نفر مرد می باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در حوزه انتخابیه کنگاور صحنه و هرسین تا این لحظه ۸۹ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۱۴درصد (۱۳ نفر) زن و ۷۶  نفر مرد می باشند.

شعبانی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه پاوه جوانرود ثلاث باباجانی و روانسر  تا این لحظه ۹۰نفر ثبت نام کرده اند که ۷ نفر زن و ۸۳نفر  مرد می باشند.

وی گفت: همچنین در حوزه انتخابیه سنقر تا این لحظه ۷۴ نفر ثبت نام کرده اند که ( ۴ نفر) زن و ۷۰ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: از کل تعداد ثبت نام شدگان  ۱۵۱ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۲۰۳ نفر در بازه ۳۵ تا ۴۰ سال،  ۱۹۴ نفر در بازه ۴۰ تا ۴۵ سال، ۱۳۶ نفر در بازه ۴۵ تا ۵۰ سال،  ۱۳۲ نفر در بازه ۵۰ تا ۵۵ سال،  ۸۷  نفر در بازه ۵۵ تا ۶۰ سال،  ۵۴ نفر در بازه ۶۰ تا ۶۵ سال،  ۱۲ نفر در بازه  ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بالای ۷۰ سال ثبت نام کرده اند.

شعبانی ترکیب تحصیلی داوطلین را ۱۴ نفر فوق دیپلم، ۱۰۷  نفر  لیسانس، ۶۴۴ نفر معادل ۶۶ درصد فوق لیسانس، ۱۷۴ نفر دکتری و ۳۱ نفر حوزوی عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi