کد خبر : 343
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 17:59
273 بازدید

در ماده پرتاب وزنه؛

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد
رخداد غرب: مهرشاد مرادی ورزشکار کم بینای کردستانی کاروان ورزشی ایران،در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات شد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، “مهرشاد مرادی” ورزشکار کم بینای کردستانی که همراه با کاروان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کرده است موفق شد عنوان دوم و نشان نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات را کسب کند.

چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان  از روز هفتم آذر با رقابت نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی در کشور بحرین آغاز شده و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در قالب رقابت های گلبال، پاراتنیس، پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با ۱۶۵ ورزشکار در رشته های ورزشی گلبال نابینایان(زنان و مردان)، شنای نابینایان و معلولان ، دو و میدانی نابینایان و معلولان(زنان و مردان)، بسکتبال(زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا(زنان و مردان) در این بازی ها شرکت کرده است.

“مهرشاد مرادی” ورزشکار کم بینای کردستانی نیز که در قالب تیم ملی ایران و در رشته پرتاب وزنه به این مسابقات اعزام شده است توانست در ماده پرتاب وزنه کلاس B 2 با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۵۲ سانتیمتر عنوان دوم و نشان نقره را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ کاروان ملی پوشان نابینا و کم بینای ایران در رشته دو ومیدانی توانستند ۲ مدال طلا و سه نشان نقره را برای کشورمان به ارمغان آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi