کد خبر : 656
تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 9:47
96 بازدید

احتمال سفر رئیس جمهور به کرمانشاه تا ۳ هفته آینده/ پروژه‌هایی بخواهیم که در شان مردم باشد

احتمال سفر رئیس جمهور به کرمانشاه تا ۳ هفته آینده/ پروژه‌هایی بخواهیم که در شان مردم باشد

رخداد غرب: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به احتمال سفر رئیس جمهور به استان تا سه هفته آینده، گفت: باید در این سفر پروژه‌های کلانی را مطالبه کنیم که در شان مردم استان باشد.

به گزارش رخداد غرب، علی رضایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه احتمالا سفر استانی دولت به کرمانشاه پس از انجام دو سفر استانی دیگر باشد، افزود: ظاهرا پس از انجام سفر به این دو استان، نوبت به کرمانشاه خواهد رسید که پیش‌بینی می‌کنیم ظرف حدود سه هفته آینده باشد.

وی ادامه داد: این سفر فرصت مغتنمی است که پروژه‌های مهم کرمانشاه را از رئیس جمهور مطالبه کنیم، اما باید سراغ پروژه‌های کلان و ملی برویم که هم در شان مردم استان باشد و هم در کرمانشاه منشاء تحول و توسعه شود.

رضایی از جلسات مجمع نمایندگان برای تعیین اولویت‌هایی که باید در سفر رئیس جمهور مطرح شود یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که باید مطالبه کنیم، تکمیل راه آهن کرمانشاه تا مرز خسروی است.

رضایی تکمیل آزادراه‌های استان و تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه‌ها را نیز از دیگر مطالبات مهم استان اعلام کرد و یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مطالبات کرمانشاه در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش آناهیتا و اجرایی شدن آن پس از سال‌ها است.

وی همچنین از پیگیری پروژه بزرگ قطار شهری کرمانشاه که اعتبار زیادی در آن هزینه شده و نیمه کاره مانده نیز در جریان سفر رئیس جمهور خبر داد و عنوان کرد: تکمیل و اجرای سامانه گرمسیری و سردسیری نیز از دیگر مطالبات ما خواهد بود.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار برای دو سد کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه و همچنین مجوز پتروشیمی کنگاور را نیز از جمله مطالبات از سفر رئیس جمهور برای این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

رضایی تاکید کرد: باید مصوبات سفر رئیس جمهور به سایر استان‌ها را نیز مطالعه کرده و آنها را مد نظر قرار دهیم، زیرا کرمانشاه با توجه به شرایطی که دارد باید مصوبات بیشتری نسبت به سایر استان‌ها از سفر رئیس جمهور دریافت کند.

وی یادآور شد: لازم است طی نشست مجمع نمایندگان و مسئولین استان برای پروژه‌های اصلی و مطالبات از سفر رئیس جمهور به نتیجه برسیم تا بتوانیم از این سفر برای تعیین تکلیف پروژه‌های کلان استان به نتیجه برسیم، نه آنکه وقت و زمان خود را صرف پروژه‌های جزیی و کوچک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi