کد خبر : 1164
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 9:15
63 بازدید

جذب اسپانسر؛ دغدغه اصلی ورزش استان ایلام

جذب اسپانسر؛ دغدغه اصلی ورزش استان ایلام

رخداد غرب: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ایلام تنها استانی است که بدون اسپانسر است و می‌طلبد شرکت‌های نفتی و گازی در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ورود و ایفای نقش کنند.

به گزارش رخداد غرب از ایلام، «شهاب شهبازی» در جلسه مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان که با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و تمامی اعضاء مجمع برگزار شد، اظهار کرد: رؤسای هیات‌های ورزشی استان باید با توجه به شرایط و ظرفیت موجود از پتانسیل ویژه جوانان برای حضور در مسابقات ملی و استانی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: هم‌اکنون ۴۴ هیات در استان مشغول به فعالیت است که باید این هیات‌ها برای توسعه هرچه بیشتر ورزش استان تلاش کنند.

وی با بیان این که ۳۶ پروژه ورزشی از محل سفر اول رئیس جمهور در استان، در حال نوسازی و بازسازی است، تصریح کرد: پروژه‌های بسیار مناسبی برای دور دوم سفر در نظر گرفته شده است که با اجرای این پروژه‌ها شاهد رونق و توسعه بیش از پیش ورزش در استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: سالن ۷ تیر استان پس از ۷ سال تعطیلی تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح پروژه‌های ورزشی استان، شاهد افزایش سرانه ورزشی در استان خواهیم بود.

به گزارش رخداد غرب، ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi