کد خبر : 587
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 9:02
137 بازدید

رژه خودرویی به مناسبت روز ارتش در کرمانشاه

رژه خودرویی به مناسبت روز ارتش در کرمانشاه

رخداد غرب: مراسم رژه خودرویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسؤولان ارشد استان در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش رخداد غرب به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم رژه خودرویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار، فضل‌الله رنجبر فرماندار، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان و امیر سلیمان طاهری ارشد نظامی ارتش در غرب کشور  و همچنین سایر مسؤولان استانی در  میدان امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز شد.

در این رژه بخشی از تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشته شده و همچنین فرود چتربازارن ارتش با تشویق مردم حاضر حال هوای خاصی را به مراسم داده است.

حراست و مرزبانی از ۲۵۰ کیلومتر از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق برعهده ارتش است که به گفته امیر سلیمان طاهری ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، علاوه بر استقرار سه اکیپ در مرزهای استان، با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هم به صورت شبانه‌روزی از مرزها حراست می‌شود.

گفتنی است، ۲۹ فروردین‌ماه، با درایت و هوشیاری حضرت امام (ره) جهت خنثی کردن نقشه شوم معاندین و دشمنان نظام و انقلاب که زمزمه انحلال ارتش را در اوایل پیروزی انقلاب سر داده بودند به عنوان روز اقتدار، سربلندی و‌ حماسه آفرینی‌های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

[shamedlogo_shortcode]
logo-samandehi